بررسی قابلیت ها و ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST یکی از دیتاویدیو پروژکتور های با کیفیت موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 435x145x382 میلی متر و وزن 6.2 کیلوگرم طراحی شده است. تکنولوژی ساخت استفاده شده در دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST تکنولوژِی DLP می باشد. این محصول دارای قابلیت بزرگنمایی دستی است. غمر لامپ دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST در حالت عادی برابر با 3000 ساعت، در حالت اسمارت برابر با 4000 ساعت و در حالت اکو اسمارت برابر با 6000 ساعت می باشد. ضمنا فاصله پروژکتور در ابن محصول برابر با 11 تا 24 میلی متر خواهد بود. در ادامه مطلب به معرفی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST از دیدگاه سایت های معتبر خواهیم پرداخت.

 

ایده برتر:

دیتا پروژکتور BenQ MX863UST قابلیت ارائه تصاویر در ابعاد 78 تا 100 اینچ را دارد که برای این منظور باید آن را در فاصله تنها 118 تا 248 میلی متری نسبت به صفحه نمایش قرار دهید! این دیتا پروژکتور که با نسبت پرتاب 0.29 عرضه شده، از بُرد کوتاهی برخوردار است و شما می توانید آن را به صورت نصب شده بر روی سقف یا دیوار مورد استفاده قرار دهید. این ویژگی مانع از افتادن سایه مدرس و دانش آموزان در هنگام تردد در کلاس بر روی تصاویر می شود و باعث شده تا بتوان از ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو MX863UST حتی در فضاهای محدود نیز بهره برد.

 در دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MX863UST از یک لامپ 240 واتی استفاده شده که طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 3000 ساعت است. این دستگاه ویدئو پروژکتور توانایی نمایش تصاویر در حالت های اکو و اسمارت اکو را نیز دارد که در این حالت ها طول عمر لامپ آن به ترتیب به 4000 ساعت و 6000 ساعت می رسد. لازم به ذکر است که ویدیو پروژکتور بنکیو MX863UST به فناوری Dust Guard Pro نیز مجهز است و مقاومت قابل توجهی در برابر نفوذ گرد و غبار به داخل دستگاه دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی بنکیو مدل MX863UST را کاملاً مناسب ارزیابی کرد

شاید بتوان مهم ترین ویژگی ویدئو پروژکتور بنکیو مدل MX863UST را توانایی آن در نمایش تصاویر به صورت تعاملی دانست. به طوری که شما می توانید با استفاده از آن تصاویر مورد نظر خود را بر روی تخته وایت برد ساده یا حتی دیوار کلاس به نمایش درآورده و بر روی آنها به یادداشت مطالب بپردازید. برای این منظور در این دستگاه ویدیو پروژکتور از فناوری PointWrite استفاده شده است. همچنین امکان استفاده از این ویدئو پروژکتور در حالت QWrite نیز وجود دارد که در این حالت شما از امکانات کامل یک برد هوشمند بر روی وایت برد ساده کلاس خود بهره مند می شوید.

 

دیتا پروژکتور آموزشی بنکیو MX863UST از قابلیت تشخیص حالت حرکت انگشتان دست نیز برخوردار است. به این صورت که شما می توانید با حرکت دادن انگشت به جهت های مختلف بر روی تصاویر، اسلاید در حال نمایش را عقب و جلو ببرید و یا بر روی تصاویر زوم و زوم بک کنید. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت باید از ویدئو پروژکتور بنکیو MX863UST در ارتباط با دستگاهی با سیستم عامل ویندوز 8 یا نسخه های جدیدتر از آن استفاده نمایید.اگر به دنبال تهیه این محصول با بهترین قیمت بازار هستیدو می خواهید اطلاعات دقیق و جامعی در ارتباط با دیتا پروژکتور BenQ MX863UST بدست آورید، می توانبد به سایت شرکت ایده برتر مراجعه فرمایید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 19 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی