مانیتور صنعتی ال جی LG 55SH7E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی ال جی LG 55SH7E از به روزترین فناوری های حال حاضر دنیا پشتیبانی می کند و تصاویری با کیفیت فول اچ دی را به نمایش می گذارد. با استفاده از این مانیتور صنعتی از تصاویری یکپارچه و منظم بهره مند شوید! با ما برای بررسی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • تصاویر را فول اچ دی تماشا کنید!

در مانیتور صنعتی ال جی LG 55SH7E از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند می شوید و نواحی مشکی و تاریک را با کیفیت مناسبی تماشا خواهید کرد. این دستگاه مانیتور صنعتی دارای میزان رزولوشن و نسبت تصویر مناسبی است که به ترتیب برابر با 1080*1920 و 16:9 می باشد.

  • به روز باشید!

نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی LG 55SH7E با بهره مندی از به روز ترین فناوری های حال حاضر در دنیا کیفیت مطلوبی در نمایش تصاویر ارائه می دهد. در این نمایشگر فوق عریض صنعتی از پنل IPS استفاده شده است و رنگ های تصاویر واقعی و طبیعی تر به چشم می خورند. این ویژگی سبب شده است که در هنگام پخش تصاویر در ابعاد بزرگ از کیفیت آنها کاسته نشود و همان چیزی که انتظار دارید به نمایش در بیاید.

  • بهره مندی از زاویه دید وسیع و روشنایی شگفت انگیز

با استفاده از مانیتور صنعتی LG 55SH7E دیگر لازم نیست برای تماشای تصاویر در حال پخش رو به روی مانیتور بنشینید، در هر زاویه ای که قرار داشته باشید شما قادر به تماشای تصاویر و ویدئو ها در بهترین کیفیت هستید. یکی از ویژگی های برجسته این نمایشگر صنعتی قابلیت نمایش به هر دو صورت افقی و عمودی است که با این ویژگی کاربران به آسانی می توانند انواع تصاویر و محتواهای خود را نمایش دهند. زاویه دید 178 درجه در این تلویزیون بزرگ صنعتی، امکان تماشای تصاویر از هر زاویه و هر نقطه ای را برقرار می کند و نمایشگری تمام عیار را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین به دلیل اینکه شدت روشنایی مانیتور صنعتی ال جی LG 55SH7E برابر با 700 cd/m2)) است می توانید از تصاویری با درخشندگی و روشنایی عالی در محیط های روشن بهره مند شوید و بدون افت کیفیت تصاویر هر آنچه می خواهید را نمایش دهید.

اگر در مجموع قصد خرید ..... با کیفیت و کارایی بالا را دارید حتما این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم....

  • تصاویری یکپارچه و منظم با سرعت پخش بالا

مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 55SH7E دارای میزان سرعت پاسخ دهی 12 میلی ثانیه است و در کمترین زمان رنگ تصاویر را تغییر می دهد، به گونه ای که عکس ها دچار پیکسل پسکسل شدن نمی شوند و رنگ هایشان یکپارچه و منظم تغییر می کند.

  • دارای درگاه های اتصالی متنوع

مانیتور صنعتی ال جی 55SH7E از درگاه های HDMI (3), DP, DVI-D, Audio, USB 3.0 پشتیبانی می کند که از این طریق می توان با کابل به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر و لپ تاپ متصل شد و تصاویر و ویدئو های خود را به نمایش در آورد. همچنین با اتصال فلش مموری می توانید تصاویر و فایل های موجود بر روی آن را نمایش دهید و از تماشای آنها در ابعاد وسیع لذت ببرید.

اگر در مجموع قصد خرید مانیتور صنعتی ال جی با کیفیت و کارایی بالا را دارید حتما این محصول را به شما پیشنهاد می دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 343
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 8 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی